söndag 11 juni 2017

Friends

Hej
If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Ny vecka och en ny utmaning. Sofi har ritat en jättetrevlig skiss som ger stort utrymme för fantasin.


Jag tycker att jag har följt skissen väldigt rakt av men istället för något smalt till höger så blev det en blomranka som jag klippt ut ur ett block från Pink Paislee som jag köpte av Cili in papers på Fristadsträffen. En härlig träff som jag är säker på att jag kommer att besöka igen. 
Förhoppningsvis redan nästa år.

Vi vill att så många som möjligt ska vara med och tolka våra skisser så hoppa över till VS bloggen här. Gör din egen tolkning, skicka in och var med och tävla om fina priser.

Tack för att du tog dig tid att kika in hos mig!
Jag blir jätteglad om du lämnar ett spår efter dig.

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar