tisdag 31 januari 2017

Just for fun VS #138

Hej

En otroligt spännande och klurig skiss har Maria ritat åt oss den här veckan. Men vid det här laget har jag lärt mig att är det någon som kan utmana med sina skisser så är det hon :)

Jag har inte använt några papper mer än det vita bakom fotot den här gången. Hade fullt upp med att komma på hur jag skulle göra och när jag väl bestämt mig för att använda distresser och leka med färger så valde jag bort mönsterpapper.


Hoppa nu över till Veckans skiss och titta hur resten av teamet har löst Marias utmaning.

Stort tack för att du besöker min blogg och har du tid och lust blir jag jätteglad om du lämnar en kommentar innan du lämnar sidan.

Kram Carina

4 kommentarer:

  1. Kollade på VS sidan o tänkte men oj va det där ser ut som E & E.... O så var det
    det :-D
    Jättefin layout du har gjort. En skiss i min smak så jag kanske ska göra mitt första bidrag sen jag slutade.... Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det vore ju jättekul att få se en tolkning av dig på den här skissen! Kram

      Radera
  2. Vad modig du är som vågar dig på att göra en sådan bakgrund och det blev ju så enkelt och bra. Härlig bakgrund till det fina fotot! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte jag tänkte så mycket på mod... det var nog mera att "nu kör vi" :) Kul att du gillade det! Kram

      Radera