tisdag 11 oktober 2016

Veckans skiss #125

Hej

Ny vecka ny skiss! Anna KW har ritat åt oss den här veckan. En härlig skiss som är mycket användbar. Jag har gjort en LO som jag nästan alltid gör.


Vi var i stugan i helgen och innan vi åkte så packade jag ner lite foton och papper mm. Eftersom jag inte hade gjort någon tolkning till den här veckan ännu så ville jag ändå ha möjligheten om jag fick tid och lust. 

På lördag eftermiddag spred jag ut mina saker över köksbordet och fick till den här layouten. En väska full med saker men ingen penna! Jag hade dock med ett par distressdynor, penslar fanns det i stugan, så jag fick till lite doodling runt pappret och även en liten text. Man tager som man haver... heter det ju :)

Tack för att du besökte mig! 
Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Vilken rolig skiss att tolka och du har ju gjort det superbra, alldeles "lagom" mycket till det fina fotot! Ha det bra, kram

    SvaraRadera