torsdag 18 augusti 2016

Födelsedagskort x 2

Hej

Det har blivit några kort gjorda de senaste veckorna. Jag har bara inte kunnat visa dem förrän nu eftersom de skulle "delas ut" först.

Först ut är ett beställningskort till en 50 åring. Direktiven var att han inte hade några intressen förutom skogen... jaha, lätt som en plätt. Nä inte jättelätt men jag fick en idé och som tur är så har man ju vänner med samma hobby. Tack snälla Anna för att jag fick låna embossingfoldern!


Träden är en embossingfolder och mellan stammarna (och lite på) har jag målat med Distress Ink.
Så fick det bli, mitt kort till 50 årig skogsägare :)

Det andra kortet gav jag bort nu i tisdag till barnens kusin Oliver som fyllt 9 år. Han spelar hockey så då letade jag fram en bild på en hockeyspelare. Målad i lagets färger fick det bli motivet på mitt kort.


I present fick han en boxningssäck så nu kan han bygga lite muskler inför vinterns matcher :)

Jag har ett kort kvar att visa men det måste vänta till nästa vecka.

Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar