tisdag 21 juni 2016

VS #114

Hej

I dag är det tisdag och Åsa bloggar sin sista skiss hos oss på Veckans skiss. Tråkigt, men vi kanske får se henne gästspela någon gång i framtiden. Det är några som slutar och vi söker därför nya DT medlemmar. Gå in i bloggen och läs mer om det.

Skissen den här gången har jag tolkat så här:


I mina ögon en skitlayout. Det beror inte på hur den blev utan på hur det strulade innan jag fick till det. Fotot skrev jag ut själv och när jag var klar och hade monterat allting upptäcker jag att skrivaren hade kapat bilden. Det saknades ett huvud. GAAAH!!! Sen var det ingenting som ville bli som jag ville. Skrev nog ut fotot 3 gången till innan jag blev nöjd. När jag sen var klar igen... så råkade jag lägga hela layouten på ett fuktigt papper så det blev en fläck :( Andades många gånger och andades ut först när den hade torkat och fläcken nästan inte syntes längre. 

Jag brukar vara en ganska snabb scrapare men denna LO tog typ 3 timmar.

Kom nu i håg att gå in i VS bloggen och titta på Åsas skiss och resten av gängets tolkningar.

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Och i mina ögon alldeles underbar!! Men jag förstår hur du menar, ibland får man strula på en del :) Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de orden, dom behövdes nu :)

      Radera