fredag 3 juni 2016

Veckans skiss #111

Hej

Jag har ju typ glömt bort att det var tisdag för några dagar sedan. Som vanligt innbär det ju en ny skiss hos oss på Veckans skiss. Nr 111 är det jag som har ritat. 

Har sagt det förut och säger det igen... hur tänkte jag här? Har flera gånger tänkt att jag nog kan säga att någon annan har ritat. Men så kommer jag på att nä, allt man gör blir inte bra och så är det bara. 
Bit i hop och anta utmaningen :)

Så här blev min egen tolkning av den kluriga skissen. 
Till slut fick jag i hop det och ja, den funkar väl.



Nu väntar jag med spänning på att se hur du tolkar min skiss. Surfa ocskå in på VS (via länken ovan), där får du se att en skiss kan tolkas på flera olika sätt och det är ju det som är tjusningen med den här hobbyn. Det finns liksom inga rätt och fel!

Ha nu en riktigt skön långhelg och scrapa lugnt!

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Ja jag gillar iallafall både din skiss och din härliga layout ♡ Kram!!!!

    SvaraRadera