tisdag 8 september 2015

Veckan Skiss #76

Hej
Nu var det lite glest med inlägg igen.
Det betyder inte att jag inte scrapar men vissa saker får inte visas när som helst :-)
En av dessa är mitt inspirationsbidrag till Veckans Skiss #76

Den här veckan är det Ciza som gjort skissen. 
Kika in i bloggen så får ni se att den funkar lika bra till både kort och LO. 

Jag har gjort ett kort, eftersom jag precis hade fått beställning på ett dopkort. 


Efter fotograferingen har jag lagt till namn nere på "vimplarna" men då dopdagen inte är förrän 27/9 ville jag inte ha det med i bloggen. 

Jag har följt skissen ganska troget tycker jag. Häng på och gör ett bidrag du med! 
Du har till nästa måndag på dig. 

Här har du Cizas fina användbara skiss.


Kram Carina

1 kommentar:

  1. Ett jättefint kort Carina!!! En härlig tolkning av skissen!! Kram Anna :)

    SvaraRadera