onsdag 29 juli 2015

Sommarutmaning 2

Hej
Då var det dags att visa mitt bidrag till veckans skiss Sommarutmaning 2
Jag säger som min vän Anna... hoppas jag gjort min läxa rätt :-)


Vi var på Kolmården förra veckan och försökte pricka in en dag utan regn. 
Gick sådär kan jag säga, men hur lätt är det den här sommaren?
Det var rätt trevligt ändå och vi fick se det vi hade tänkt oss. 
Dock blev det inte någon längre visit i Bamses Värld för där hade vi velat ha betydligt bättre väder.

Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Ja i min värld har du med beröm godkänt gjort din läxa rätt!!! Så stilrent och snyggt och jag gillar att du sytt lite igen :) Ett super mysigt foto trots regn och rusk också !! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Jättefin tolkning! Härliga mönster o färger! Vet dock inte om jag tycker att "efter regn kommer sol" stämmer denna sommar... ;-) Tack för att du är med och tolkar VS sommarutmaningar! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera