måndag 9 februari 2015

Inga mönstrade papper

CiLi in Papers februari tävling är att skapa utan mönstrade papper. I övrigt fritt fram. Jag har torrembossat ett beige CS. Sen stämplade jag med en rutig stämpel över ett papper som jag sedan stansade ut mina hjärtan i. Ett CAS kort utan fler dekorationer än hjärtan och snöre, förutom texten. Tävlingen, som du hittar HÄR, håller på till 28 februari så du hinner haka på. Här är mitt bidrag.
 
 
Nu måste jag ta hand om en tekakedeg som har jäst färdigt. Tack för att du tittade in.
Kram Carina

6 kommentarer:

  1. Det där gillade jag skarpt. Jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Erika, det var kul att höra :-)

      Radera
  2. Såg dig nog i köket med datorn o förklädet på... ;-) Snyggt kort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha :-) Tekakor över allt. Tänkte nästan gå över och låna plåtar... dubbel sats var ingen smart ide

      Radera
  3. Super snyggt Carina! Fräscht med blått och vitt! Gör du mjölk fria tekakor kan jag gärna komma förbi och hämta några jag så det inte blir så fullt för dig ;-) kram Anna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inte, men du får gärna komma ändå :-)

      Radera